V predchádzajúcom blogu som Vám priniesol 6 dôvodov, prečo Vaša firma potrebuje Google AdWords. V dnešnom blogu pokračujeme v danej téme a prinášam Vám ďalších 6 dôvodov prečo Vaša firma potrebuje Google AdWords. Pohodlne sa usaďte a vychutnajte si čítanie tohto blogu.

7. Google Adwords Vám umožní osloviť zákazníkov na mobilných telefónoch a tabletoch

Vaši zákazníci môžu byť vo Vašom okolí, keď hľadajú Vaše služby alebo produkty.

Google AdWords poskytuje mnoho možností na oslovenie zákazníkov na ich mobilných telefónoch, či už sa jedná o textovú alebo obrázkovú reklamu.

Napríklad, ak máte kaviareň, vieme spoľahlivo osloviť len zákazníkov vo Vašej lokalite. Vaši zákazníci môžu hľadať kaviareň práve, keď sa prechádzajú neďaleko Vašej kaviarne. Hľadajú kaviareň na blízku, a Vaša reklama (nami optimalizovaná) sa im zobrazí ako prvý výsledok vyhľadávania. Takto jednoducho môžete získavať nových zákazníkov.

Kampaň vieme cieliť na typ zariadenia zákazníka.

8. Vďaka Google Adwords vieme vybrať, kde sa budú Vaše reklamy zobrazovať

Google má obrovské kvantum reklamných partnerov spojených do sietí. Pravdepodobne ste čítali noviny, blog, alebo inú web stránku, na ktorej ste videli reklamu. Tieto web stránky prenajímajú svoj reklamný priestor spoločnosti Google.

„Dobre, čo to ale pre mňa znamená?“ Vďaka AdWords vieme zobrazovať Vaše reklamy nielen na stránkach Google, ale prakticky na všetkých weboch, kde surfuje Váš zákazník.

Samozrejme vieme sledovať výsledky, a napríklad nezobrazovať Vašu reklamu na weboch, ktoré nie sú vhodné – ako napríklad rôzne konšpirátorské weby.

reklamné siete Google

Klientom odporúčame kombináciu viacerých kampaní, kedy dosahujeme synergický efekt pri napĺňaní stanoveného cieľa.

9. Vďaka Google Adwords máme presné štatistiky každej kampane

Online reklamy na Google AdWords majú obrovskú výhodu v dostupných dátach, ktoré máme k dispozícii, a vieme z nich pripraviť prehľadné reporty zodpovedajúce kľúčové otázky našich klientov. Klientom poskytujeme prehľadné reporty, na stretnutiach si prechádzame s klientami jednotlivé výsledky kampaní a prinášame odporúčania na nové kampane.

Vieme nastaviť kampane, a následne ich sledovať, podľa nasledovných cieľov:

  • návratnosť investície (ROI)
  • návštevnosť web stránky
  • povedomie o budovaní značky
  • konverzie (vykonanie akcie na Vašom webe, alebo zavolanie do firmy) a predaj

Vieme merať výkonnosť kampane až do úrovne jednotlivých reklamných skupín a hlbšie až na úroveň jednotlivých reklám:

  • Ktoré kľúčové slová boli najvýkonnejšie
  • Ktoré nadpisy získali najviac kliknutí
  • Ako sa darilo jednotlivým reklamám
  • a mnohé ďaľšie…
kľúčové slová

Prepojením ďaľších zdrojov dát s Google AdWords, ako napríklad Google Analytics, získavajú naše kampane ešte viac relevantných dát, a tak dokážeme reportovať presné výsledky a zodpovedať aj tie najzložitejšie otázky klientov ohľadom ich kampaní.

10. Google Adwords Vám dáva absolútnu kontrolu nad rozpočtom

Google AdWords nám umožňuje presne definovať rozpočet na reklamu, a v prípade potreby vieme kedykoľvek rozpočet upraviť presne podľa potrieb našich klientov.

To znamená, že klientova kampaň nikdy neprekročí stanovený reklamný rozpočet – môže sa stať, že AdWords prekročí Váš priemerný denný rozpočet o 20 percent z technických príčin.

Ak určitá reklama dosahuje nadpriemerný výkon, odporúčame naším klientom zvýšiť pre ňu rozpočet. Ak klient súhlasí, zvýšime pre danú napriemerne výkonnú reklamu jej rozpočet.

stratégia ponúkania cien

Prepojením ďaľších zdrojov dát s Google AdWords, ako napríklad Google Analytics, získavajú naše kampane ešte viac relevantných dát, a tak dokážeme reportovať presné výsledky a zodpovedať aj tie najzložitejšie otázky klientov ohľadom ich kampaní.

11. Google Adwords umožňuje spustenie viacerých kampaní

Hlavnou výhodou Google AdWords je, že nám umožňuje spustiť viacero rôznych kampaní a tak synergicky dosiahnuť daný marketingový cieľ.

Povedzme, že máte eventovú agentúru. Vašimi primárnymi službami môže byť:

  • organizovanie svadby
  • firemné večierky

Môžeme Vám nastaviť kampaň zvlášť pre každú z daných služieb, následne môžeme spustiť viacero reklamných skupín pre každú kampaň. V daných reklamných skupinách vieme cieliť s jednotlivými špecifickými kľúčovými slovami.

Napríklad pre službu „organizovanie svadby“, môžeme vytvoriť nasledovné reklamné skupiny:

  • svadobné šaty – a relevantné kľúčové slová
  • svadobné cesty – a relevantné kľúčové slová

Pre každú reklamnú skupinu sú potrebné minimálne  dve reklamy, aby sme vedeli robiť A/B testovanie, čím zistíme, ktorá dosahuje lepší výkon.

Áno, toto sa môže zdať príliš komplikované, avšak online reklama vytvorené a spravovaná certifikovanými odborníkmi so skúsenosťami, prináša svoje ovocie.

12. Google Adwords nám umožňuje neustále optimalizovať reklamy a kampane

Online reklama na Google AdWords, môže byť neustále opravovaná a vylepšovaná. Vďaka naším mnohoročným skúsenostiam a certifikácii Google Partners, máme mnoho skúseností s optimálnym nastavením reklamy na Google. Pre našich nových klientov sme vytvorili službu špeciálne venovanú optimalizácií ich existujúcich AdWords kampaní – AdWords Audit.

Chcem Google reklamu