Čo hľadajú mamy na YouTube?

Blíži sa nám najdôležitejší sviatok roka – Deň matiek, a preto Vám prinášame článok zo sveta digitálneho marketingu tematicky venovaný práve matkám, mamám, maminám a mamičkám. Pýtate sa, no dobre mamy majú sviatok, ale čo to má spoločné s digitálnym marketingom?

Viete však čo sledujú mamičky na YouTube? Prinášame Vám výsledky nedávneho výskumu spoločností Google a Ipsos Connect, zoradené do šiestičh najdôležitejších bodov.

Materstvo má obrovskú moc. Hoci obľúbené videá matiek sú tak rôznorodé, ako samotné mamy, existujú tri hlavné dôvody, prečo vôbec sledujú YouTube videá: prvým dôvodom je zábava, nasleduje vzdelávanie a učenie sa, a následne sledovanie videí spoločne s ich deťmi..1

Toto je šesť zistení, ktoré Vám pomôžu spoznať #AllTheMoms na YouTube:

1. Maminy používajú mobily viac

Maminy používajú smartóny viac ako oteckovia.2 Spoločnosť Cricket Wireless prezentovala minulý rok spot na YouTube Ads Leaderboard, ktorým si získala mamy pre svoju kampaň #PhotoMombing:

2. Mamin čas na YouTube je zvyčajne „jej“ čas

Dôvod číslo 1 prečo vôbec mamy sledujú YouTube je využitie pár voľných minút na zábavu alebo relax.3  Všetci veľmi dobre vieme, že tých pár minút voľného času si zaslúžia, a nikto o tom nepochybuje. Spoločnosť Clinique využíva túto tému vo svojej kampani What’sUpMoms:

3. Mamy chcú poradiť—video rady

Dôvod číslo dva prečo mama hľadá radu je, že hľadá na YouTube tipy alebo rady: sedem z 10 mamičiek príde na YouTube pre rodičovkú radu.4 A väčšina mamičiek hľadá odpovede v online videách – od banálnych až po vážne.5 Kretívni tvorcovia ako Cute Girls Hairstyles ponúkajú mamičkám videonávod ako  učesať dcérku:

4. Nechajú si poradiť od značiek

Viac ako 70% mamičiek je otvorených rodičovskému poradenstvu od značiek a firiem na YouTube, keď hľadajú rady ohľadom rodičovstva.6 A nachádzajú videá firiem: Viac ako polovica mamičiek, ktoré hľadali na YouTube videá s radami a tipmi, sledovala videá vytvorené značkami alebo spoločnosťami.7 Johnson’s Baby je výborný príklad použitia značky presne počas potreby, a naviac ponúka návod krok za krokom ako uspať bábätko:

5. Mamičky sledujú YouTube, aby sa spojili so svojimi najlepšími priateľmi

Sedem z desiatich mamičiek považuje svoje dieťa za jedného zo svojich najlepších priateľov.8 Po uspokojení potreby zábavy a rodičovských rád, je tretím najdôležitejším dôvodom na sledovanie YouTube, sledovanie videí so svojimi deťmi-ich najlepšími priateľmi.9 Firma Hasbro vytvorila sériu YouTube videí „Hanazuki„. Idea týchto videí je, aby tieto videá spoločne sledovali rodičia so svojimi deťmi. Tento seriál učí deti a rodičov, že je v poriadku mať rôzne nálady a pocity, ktoré môžu byť implikátorom živej konverzácie detí s rodičmi:

6. Maminy hľadajú na YouTube svoje záľuby

Od horolezectva po pečenie, maminy hľadajú na YouTube svoje záľuby. Avšak, s omnoho menšou pravdepodobnosťou ako otcovia, povedia, že so svojimi koníčkami pokračovali aj po narodení svojho dieťaťa.10 Pozrite si Jenny zo spoločnosti Missouri Star Quilt Company, mama a stará mama, ktorá pretavila svoje koníčky do profesie – tvorením videí na YouTube:

Zdroje
1-4, 6-10 Google/Ipsos Connect, U.S., „Human Stories: Gen X and Millennial Parents,“ september 2016.
5 Google/TNS, Moms audience study, apríl 2015.

Chceli by ste kreatívnu reklamu?
2017-05-11T12:02:31+00:00 11 máj, 2017|IDEA|0 komentárov

Leave A Comment

Call Now Button