Hotpoint a Jamie Oliver používajú TrueView a Google Preferred na spojenie s milovníkmi jedla na YouTube.

Hotpoint je známa značka spoľahlivých kuchynských spotrebičov, a nedávno začala hľadať spôsoby ako dostať do povedomia zákazníkov prednosti svojich produktov. Spoločnosť spolupracovala s FoodTube – YouTube kanál známeho kuchára menom Jamie Oliver, a pripravili sériu videí s cieľom zmeniť vnímanie značky a podporiť značku prostredníctvom silnej YouTube komunity milovníkov jedla.

V spolupráci s komunitou tvorcov na YouTube, pozostávala kampaň z 21 epizód s názvom #LoveYourKitchen, s video receptami od DJ BBQCupcake Jemma. Recepty boli pripravené podľa dát z YouTube a Google, vďaka čomu boli identifikované top trendy a sezónne kľúčové slová pre ingrediencie. Bola dosiahnutá maximálna relevancia a záujem publika. Videá boli vytvorené v kuchyni FoodTube používajúc najnovšie vybavenie a nový 4K formát YouTube videí. Hotpoint ako sponzor programu dosiahol primeraný product placement bez vyvolania pocitu reklamy u divákov.

Kreatíva kampane bola postavená na TrueView reklamných jednotkách využívajúcich metódy cielenia. TrueView formát ponúka maximálnu kontrolu a poskytuje maximálny zásah, najmä pri cielení na správne publikum. Na zaruČenie širšieho zásahu a placement oproti prémiovému obsahu, Hotpoint využil aj Google Preferred, ktorý umožňuje inzerentom prístup k niektorým z najpopulárnejších YouTube kanálov.

Výsledok

Elementy TrueView priniesli kampani 3,9 milióna zobrazení a generovali 29 tisíc kliknutí, čo predstavuje CPV len £0.05. Bolo využitých niekoľko metód cielenia, pri cielení na záujmy bol dosiahnutý VTR okolo 20%, zatiaľ čo pri remarketingu bol VTR takmer 23%. Komponent Google Preferred dosiahol podobné vynikajúce výsledky s viak ako 9 miliónmi impresií, a zobrazením okolo 92% (len pre porovnanie, v danom odvetví je priemer len 51%), a mierou kompletného zobrazenia videa 80 percent.

Prieskumy odhalili úspešnosť kampane v zmene vnímania značky Hotpoint z bezpečná a spoľahlivá na štýlová a inovatívna po spustení #LoveYourKitchen. Reflektujúc na lekcie z komplexnej kampane, Ian Moverley (riaditeľ komunikácie značky v spoločnosti Whirlpool Corp.) vyzdvihol absolútnu dôležitosť dát a optimalizácie v tvorbe pútavého obsahu so zásahom: “Kľúčové ponaučenie pre nás bolo – upravenie kreatívy keď sme videli výsledky a priamy feedback zákazníkov.”

Jenna Voyce (riaditeľka služieb zákazníkov vo firme The Story Lab) hovorí, že úspech kampane podporilo podrobné poznanie cieľového publika pri tvorbe kreatívy. „Spoločná práca s Google pre Hotpoint v projekte #LoveYourKitchen nám pomohla dosiahnuť silnú kampaň, ktorá využila štatistiky o zákazníkoch pri tvorbe obsahu a výbere použitých médií. TrueView a Google Preferred spoločne poskytli efektívny dosah, v ktorý sme dúfali a viedli ku kampani, ktorá predčila očakávania klienta a prekročila ciele, ktoré nám stanovili.“

Chceli by ste kreatívnu reklamu?