⚠️3 tipy ako optimalizovať Google AdWords​ kampane⚠️

⚠3 tipy ako optimalizovať Google AdWords​ kampane⚠

Tip číslo 1: Optimalizujte podstránky webu, na ktoré smerujete návštevnosť z Google AdWords.?

Nemá zmysel priniesť návštevnosť cez platenú kampaň na web stránku, ktorá nie je optimalizovaná, a na druhú stranu, rovnako nemá zmysel optimalizovať web, ktorý nebude mať žiadnu návštevnosť. Jednoducho povedané, ak nemáte moderný rýchly responzívny web, neprinesie Vám akokoľvek svele vytvorená AdWords kampaň požadovaný úspech.

Toto sú naše odporúčania na optimalizáciu:

  • uistite sa, že titulka AdWords reklamy obsahuje názov danej podstránky, na ktorú smeruje
  • skontrolujte, či CTA jednoznačne vystupuje do popredia danej web stránky, a teda návštevníci webu vedia kam majú klikať
  • uistite sa, že web nemáte prekombinovaný. Čím jednoduchší web, tým lepšie pre návštevníka.
  • dajte si záležať na „selling point“ = musí byť rovnaký na webe ako aj v AdWords kampani

Tip číslo 2: Testujte a optimalizujte rôzne kampane po 2 mesiacoch?

Google AdWords potrebuje určitý čas aby sa naučil, ako návštevníci na Vašom webe „fungujú“, preto potrebuje určitý čas, ideálne práve dva mesiace. Testujte a experimentujte s viacerými verziami kampaní a reklám.

Čo treba testovať?

  • nadpisy
  • zobrazenú URL (krátka vs. dlhá)
  • CTA
  • rozšírenia reklám
  • zacielenie podľa druhu zariadenia
  • kedy počas dňa zvýšiť rozpočet

Tip číslo 3: Používajte špecifické kľúčové slová pre ten, ktorý trh?

Napríklad, ak mate zubnú ordináciu a potrebujete spropagovať bielenie zubov, môžete použiť kľúčové slová ako „bezpečné bielenie zubov“, alebo „profesionálne bielenie zubov“.

Ak sú vašou cieľovou skupinou študenti, potrebujete kľúčové slová ako „lacné bielenie zubov“, prípadne dajte viac dôraz na kvantitu a na časovú dostupnosť.

Stručne povedané, myslite ako Vaši zákazníci a dajte im hodnotu, ktorú požadujú.

Google AdWords predstavuje jeden z najsilnejších nástrojov, ako osloviť Vašich zákazníkov, zvýšiť návštevnosť a zvýšiť tržby. Avšak bez dôkladne spracovaného marketingového plánu a bez znalostí a skúseností práce s Google AdWords, sa len vystavujete obrovskému riziku, že miniete svoj rozpočet bez dosiahnutia želaného cieľa.

2018-03-25T17:36:44+00:00 10 aug, 2017|ONLINE|0 komentárov

O autorovi:

Som spoluzakladateľom reklamnej agentúry Atte a neziskovej organizácie Atte ACADEMY. Denne sa venujem online reklame a neustále sa vzdelávam v oblasti online reklamy, a ďalej posúvam moje znalosti v Atte ACADEMY n.o., kde vzdelávam našich klientov. V marketingu sa pohybujem od roku 2007, kedy som pracoval v Palma de Mallorca pre HCI Internationl. Aj vďaka mojej práci, je reklamná agentúra Atte certifikovaným Google Partnerom. Za každou úspešnou reklamou a kreatívou stojí výskum a analytická práca. Poznatky analytického myslenia a spracovania Big Data som sa naučil v spoločnostiach IBM, Lenovo a Dell. Vyštudoval som Strategický manažment na Univerzite Komenského v Bratislave.
Call Now Button